My Beloved Family

Family First

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Rabu, 29 Disember 2010

Tolong Ingatkan Aku

Hai semua!Hari ni kiter rasa mcm nk nyanyi jer lagu ni,"Tolong Ingatkan Aku",Anna Raffali.Bestlah lagu ni!Tapi sebelum nyanyi,kena tahu lirik dulu.Hehehe.....

Lirik Lagu Tolong Ingatkan Aku,Anna Raffali

Jangan disusun kata-kata penamat

Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari

Tolong ingatkan aku

Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu



Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa


Tolong ingatkan aku
Kisah kita


Dah baca dh liriknya?Tapi tak tahu rentak lagu?(cakap taip mcm jurujual nk lariskan produk!)Takper takper,kiter ada lagunya!Just hit the play button! :)


Oklah,that's all.Tata!
Pls remind me,

Thanks for reading my entry!Silalah tinggalkan komen bernas anda!Kalau tgh bukak facebook silalah LIKE :)

0 pengunjung bagi komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Tinggalkan JEJAK Anda~

Mari Berkongsi LINK :)
Ilove my blog :)