My Beloved Family

Family First

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Khamis, 9 Disember 2010

Lucu,lawak,kelakar

Hai semua!:)Hmm....Sebenarnya kiter tak tahu nk tulis entri apa.Jadi,kiter pon bkk photobucket pastu cari gambar utk dikongsi.Tuk tuk,jumpa gambar2 ni.Boleh thn jgk lawaknya.Korang tgk lah kalau nk glk.Hahaha!:P

JGN TERSILAP MASUK SUDAH!(Ni tandas kat zoo)
???sebenarnya kiter pon x fhm!)

 
Kpd semua kanak2 ribena comel2,jgn merayau!Nanti kena jual kat circus,kena jd badut sambilan
 
Peraturan baru
Kiter doakan korang supaya x sesat bila lalu jln ni.....(hahaha)
Siapa nk naik?Boleh masuk,tapi belum TENTU boleh keluar!Hahaha:P
Mari menari!
Zip mulut anda!

Hahaha!Lawak,lucu,kelakar kan?Nak lg?oklah oklah,ni last tau!:P
Hai!Dah elok dah gambar tu,tgk2,ada org pon nk glamor jgk,tunjuk lobang hidung dia!Tah apa apa!

Itu shjlah untuk hari ni,sekian....Semoga anda terhibur!
Yg Benar,

Thanks for reading my entry!Silalah tinggalkan komen bernas anda!Kalau tgh bukak facebook silalah LIKE :)

1 pengunjung bagi komen:

[the]Real Adlynn. berkata...

haha .
menyakitkan perut lah !
adesyh .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Tinggalkan JEJAK Anda~

Mari Berkongsi LINK :)
Ilove my blog :)