My Beloved Family

Family First

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Jumaat, 3 Disember 2010

Award to you!

Salam.Sempena pembukaan semula blog kiter ni,kiter nak bg beberapa award utk korang semua!Award tu takderlah cantik sgt.Anyway....Hope u like it! :)

Ha,award ni khas utk tuan2 blog yg meletakkan link blog kiter kat blog mereka SAHAJA.Faham?

Yg ni pula hanya utk followerz blog ini.


Ha,yg ni,sesiapa pun boleh ambik.Tak kiralah korang followerz ker,pembaca diari kiter ker,ataupun sepintas lalu dtg blog kiter ni pon boleh ambik award ni.Hak Umum.

Itulah dia tiga award utk korang.'Tampal' elok2 ya kat blog korang!:)Itu shj.Sekian....

Yg Benar,

p/s:BAGITAHU dulu kiter kalau nak ambik award2 tu tau!
Thanks for reading my entry!Silalah tinggalkan komen bernas anda!Kalau tgh bukak facebook silalah LIKE :)

1 pengunjung bagi komen:

[the]Real Adlynn. berkata...

Kenapa harus THANK YOU sedangkan ade NANDRE ?

hahahaa![kelakar?kalau kelakar silalah gelak]

mereng di malam hari... XP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Tinggalkan JEJAK Anda~

Mari Berkongsi LINK :)
Ilove my blog :)