My Beloved Family

Family First

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Khamis, 25 Disember 2008

Jwb tag

Hai Semua!Kali ni kiter ambik tag & nak jwb tag,from Riri.Kiter ambik.Tapi jgnrisau,dah bagitahu,halal!:P



1.Siapakah(tukar sikit,riri) yg paling penting dlm hidup anda?

Keluargalah!



2.Apakah benda terakhir anda beli guna duit sendiri?

X ingatlah....Abis,asik suruh mak belanja!:D



3.Dimanakah tempat idaman perkahwinan kamu?

Eh??Kiter belum besar lagi dah suruh kiter kahwin!(Ada ker org suruh?Perasan!)



4.Berapa lama anda rasa hubunganmu berkekalan?

Dgn burung nakal tu?Sampai ia x bera' rata2 lagilah!



5.Adakah anda dilamun cinta?

X boleh masalahnya...(sbb kat Pulau Burung tu burung jantannya x hensem lagi tak beradab!)



6.Dimana restoran terakhir kamu mkn malam?

Restoran Ayub cafe



7.Namakan buku terakhir yg kamu beli:

Aku mahu ke New York 1 & 2!(Beli serentak)



8.Apakah nama penuh kamu?

Kenapa tanya,berminat ker(nak kena penumbuk)?!



9.Kamu lebih senang dgn mak atau ayah?

2-2 boleh tapi kalau masalah perempuan(Firah)selalu lah cakap dgn mak.Takkan dgn ayah?



10.Namakan seseorang yg anda ingin jumpa utk pertama kali dlm hidup anda?

Artis2 yg kuminat & burung yg dah pupus(boleh ker jumpa?Dlm mimpi kut)



11.Sebutkan 8 org kwn anda yg paling rapat:

-Izrynne

-Fatin

-Farhana

-Aqilla

-Burung Cederawasih:D

-tu

-jer

-lah



12.Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?

Hehehehe....Nak tahu x?Sebagai balasan burung nakal tu kenalah basuh baju kiter!(Alasan jer tu)



13.Tempat yg paling seronok yg kamu nak pergi?

-Australia

-Disneyland



14.Pelukan atau ciuman?

Kalau keluarga dibenarkan ciuman.Kalau kwn yg bukan lelaki boleh berpeluk.



15.Butirkan 5 perkara tenteng org yg tag kamu:

-Namanya Riri

-Kwn siber kiter

-Kwn yg suka tukar link blog

-Kwn yg blognya cantik

-Mmm....dia suka cupcake



16.8 perkara yg amat saya gilai:

-Main game diner dash

-Main kat taman tasik permaisuri

-Membaca novel Kak Ain!

-Dengar lagu terkini

-Tu jelah,x payah byk2



17.8 perkataan yg sering diucapkan:
-What?
-Yes
-No
-Thank you
-Alhamdulillah
-Good Night
-Assalammualaikum!
-Huh..

18.8 buku yg paling terbaru dibaca:
-AMKNY 1(Singkatan bagi Aku mahu ke new york)
-AMKNY 2
-Buaya darat New York
-Mengapa Aku Jadi Pengetua?
-Aku mahu teman tapi mesra
-Impiana
-Aku Mahu Popular
-Tak bisa memilihmu

19.8 lagu yg boleh saya dengar berulang-ulang kali
Semua lagu yg ada dalam kotak muzik

20.8 perkara yg saya pelajari tahun lalu:
-Belajar MT tahun 3
-Belajar Sains tahun 3
-Belajar BI
-Belajar BM
-Belajar Agama Islam
-Belajar Pk
-Blablabla...Apa yg kiter bebelkan ni?
-???

21.8 minus 4 org utk ditag:
-Adik http://gemini-adlina.blogspot.com/
-NaD http://nadzzzzbl0g.blogspot.com/
-Anabella http://anabella2810.blogspot.com/
-Addina http://addinagemini.blogspot.com/

Sekian,
Yg menulis,
Firah
Thanks for reading my entry!Silalah tinggalkan komen bernas anda!Kalau tgh bukak facebook silalah LIKE :)

3 pengunjung bagi komen:

Adlina tHe gemIni girL berkata...

Hai kakak!Nanti adik bls!

FaRiSaH berkata...

hye Firah!!!sayer nak tag niy bley x??eemm...jwb kat blog sayer!!

Firah mydream berkata...

OK,Farisah!Boleh saja!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Tinggalkan JEJAK Anda~

Mari Berkongsi LINK :)
Ilove my blog :)