My Beloved Family

Family First

Stick Figure Family at FreeFlashToys.com Make your Stick Figure Family at FreeFlashToys.com

Jumaat, 5 Disember 2008

Jawab Tag

Hai Semua!Ada 2 Tag yg kiter nak jwb.Nak jimat entri... :D

Tag No.1:

Rules:
-Each blogger must post these rules first.
-Each blogger start with 8 random about your facts/habits.
-Bloggers that are tagged need to write 8 facts at your own blog.
-At the end of tag,you need to choose 8 people to get tag & list their name.
-Dont forget to leave them comment,telling them they were be tag.


Firah

1.Suka burung
2.Masih budak
3.Tak suka org yg belagak
4.Tak pandai menipu(Ya lah tu... :D)
5.Suka warna kuning.
6.Sangat sensitif
7.Mudah ketawa walaupun x lucu
8.x suka diikat rambut

Org yg saya nak tag:
-Pengunjung2 Firah's diary
-Seluruh dunia blh ambik! MyEm0.com
-Org perancis :D
-kecuali
-adik
-dan
-NaD
-Sape2 je lah




Tag No.2:

1.Listkan 10 perkara tntg org yg tag kamu:
-Erm...Adik saya
-Pelawak yg terlebih lawak
-Banyak cakap
-Mudah mesra
-Cepat tengking(Hati2)
-Manja
-Suka berblog
-Ddk serumah(Bukan,Sebilik,x,SEKATIL dgn saya!)
-Suka menggaru
-Suka merepek(Sbb bnyk mkn kerepek)

2.Masukkn Emo yg anda sukaMyEm0.com

3.Tuliskan novel kegemaran kamu
Aku Mahu Teman Tapi Mesra!

4.Senaraikan 5 benda yg anda syg:
-Hp
-Pen2 saya
-Koleksi stem
-Rantai 'A' saya
-Cincin bintang saya

5.Tag 7 org dgn link blognya:
-Sape2 saje
-Sape2saja
-pengunjung2 Firah's Diary
-pengunjung2 Firah's Diary
-Kecuali Adik
-...
-...

Sekian,
Firah

Thanks for reading my entry!Silalah tinggalkan komen bernas anda!Kalau tgh bukak facebook silalah LIKE :)

0 pengunjung bagi komen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~Tinggalkan JEJAK Anda~

Mari Berkongsi LINK :)
Ilove my blog :)